Transformice: Event Wielkanocny 2015

Nadeszła wiosna, może ciut nie widoczna w niektórych regionach Polski, ale nadeszła, a wraz z wiosna nadchodzi jedno z najważniejszych świąt w roku... Wielkanoc! W naszej grze  Transformice to święto jest hucznie obchodzone corocznym eventem! Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o Evencie Wielkanocnym 2015 zapraszam do przeczytania poniższego poradnika.

Nie ma na co czekać! Odwiedź stronę internetową transformice.com teraz i zobacz jak zmieniło się menu logowania do gry, jest teraz takie uroczyste!
Tuż po zalogowaniu się do gry, na waszych monitorach wyświetli się reklama przedstawiająca wszystkie nowe ubrania, futerka i stroje ekwipunków szamana dodane z okazji rozpoczęcia się nowego wydarzenia. Możecie kupić też itemy wielkanocne z poprzednich lat, w zakładce "wydarzenia".
Ponadto nowe i zeszłoroczne futerko wielkanocne zostały przecenione, więc zajrzyj do zakładki "wyprzedaż" w sklepie aby kupić je taniej.

Event polega na zbieraniu przepysznych czekoladowych jajek! Jajka można napotkać na każdej mapie roomu vanilla oraz normalnych. Aby zebrać jajko wystarczy, że wejdziesz w nie swoją myszką, a od razu dostaniesz losowy ekwipunek – za zebrane jajko.
Wylosowane ekwipunki będą się układać w rogu ekranu gry [aby schować powiadomienie musisz na nie kliknąć].

Jednak event nie kończy się na tradycyjnym zbieraniu pisanek! Przygotowane zostały dwie mapy, na których pod żadnym pozorem nie możesz dotykać budowli zbudowanych z słodkich ekwipunków [więcej niż kilka sekund], bo inaczej zginiesz. 
Szaman na tej mapce musi natomiast wykorzystać swoje możliwości aby "skusić myszy do zjedzenia zatrutych słodyczy" albo je porostu zabić – jak na survivorze! Za przestrzeganie tych zasad możecie zdobyć okolicznościowe tytuły. Mapy pojawiają się co 40-60 minut na roomach z jajkami do zbierania.
Podczas każdego wydarzenia na Transformice można zdobyć unikalne tytuły i odznaczenia więc oto spis oraz tabela za co można zdobyć konkretną nagrodę:

NOWE! «Wściekła myszka» – bądź szamanem na mapce eventowej Wielkanoc 2015 i dopilnuj aby myszy zginęły.
NOWE! «Król wypieków» – przeżyj podczas mapki eventowej.
NOWE! «Karmelowa Dama» – przeżyj 20 razy podczas mapki eventowej.
NOWE! «Ciacho» – przeżyj 50 razy podczas mapki eventowej.
NOWE! «Cukierkowy Władca» – przeżyj 30 razy podczas mapki eventowej.
«Kakao»:  przeżyj 3 mapki eventowe jako mysz.
«Kurczak»: przeżyj 25 mapek eventowych jako mysz.
«Czokozajączek»: ???
«Czokozjadacz»: ???
«Kukuryku»: – przeżyj 15 mapek eventowych jako mysz.
«Tropiciel pisanek»:   przeżyj 5 mapek eventowych jako mysz.
Odznaczenia:
Kup futerko czekoladowego jajka w sklepie.
Przeżyj 10 mapek eventowych jako mysz.
Przeżyj 40 mapek eventowych jako mysz.
Nowe Ekwipunki:
Wielkanocny Zajączek – zmieniasz się w Wielkanocnego Zajączka
Karton z Mlekiem – zmieniasz się w Karton z Mlekiem
Kura – twoja mysz rzuca kurą.
Oprócz tego emocja "konfetti" została zmieniona na "sypanie cukierkami" na czas trwania imprezy!

PORADNIK JEST AKTUALIZOWANY
~Roxikss

Panfu_rox21

Hej ho! Ciąg dalszy nastąpi...

56 komentarzy:

  1. Dzięki xD Post przydatny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyłam parę razy i nie mam żadnego nowego tytułu dlaczego?Proszę o szybką odpowiedź

      Usuń
    2. No cóż powinieneś dostać... Spróbuj:

      a) poczekać, może tytuł się pojawi,
      b) spróbować ponownie zdobyć tytuł,
      c) napisz do administratorów; http://www.transformice.com/contact/index.php

      Usuń
    3. Może po prostu tytuł zdobyłeś w tamtym roku :3

      Usuń
    4. Oprócz tego, że za pierwsze przeżycie jest nowy tytuł :<

      Usuń
  2. Eh, byłem na tej mapce ale nie było mnie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałem, ale tytuł jakoś później dostałem D:

      Usuń
  3. Ciekawe do kiedy jest ten ewent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najmniej 2 miesiące. Duuużo czasu!

      Usuń
    2. Super
      ! zakochałam sie w tym evencie

      Usuń
  4. Jak ja przeżyje na dziesieciu mapkach? O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!Mam pytanie jak ściągnąć ten strój królika z jajka?Przypadkowo założyłam i nie wiem jak ściągnąć.Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry! Musisz ubrać/ściągnąć jakieś futro albo po prostu zaczekać około paręnaście minut.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie wiem o co z tym chodzi: Wpadłem na "zatrutą" deskę, i mnie nie zabiło, a gdy potem na nią drugi raz spadłem, zabiło mnie, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz; jeśli spadniesz z większej wysokościowy niż wyskakuje mysz to siła uderzenia jest większa, a to skraca te kilka sekund stania na desce bez ruchu.

      Nie można skakać na te ekwipunki działają wtedy jak grunt lawa.

      Usuń
  8. Mam pytanie; Otóż, dlaczego gdy byłem shamanem na mapce eventowej, zbiłem wszystkie myszy i nie dostałem tytułu 'Angry Mouse'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dotrwałeś do końca mapki [po zabiciu myszy]?

      Usuń
    2. (to moje konto) Niestety nie dotrwałem, a ma to jakis wplyw?

      Usuń
    3. Tak, musisz zabić myszy i zaczekać ŻYWY na koniec mapki aby dostać tytuł Angry Mause. Najprawdopodobniej...

      Usuń
    4. Mogłabyś jeszcze dodać/zaktualizować że tytuły Angry Mouse i King's Pastry Chef (i pozostałe) zmieniły nazwy na polskie czyli Angry Mouse - Wściekła Myszka, King's Pastry Chef - Mistrz Wypieków. ;)

      Usuń
    5. Zrobione, dzięki za informacje :>

      Usuń
  9. Szkoda bo bede musial od nowa czekac na moja klej, coz. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hei. Mam pytanie. Byłam kilka razy na tej mapce eventowej, zasada jest taka, żeby pod żadnym pozorem nie chodzić lub nie stać na tych słodkich deskach. Czyli, mogę stać na ziemi? Bo już nie rozumiem. Ostatnio przeżyłam tylko w ten sposób stojąc na tych słodyczach, jak zejdę na dół to umieram. Mógłbyś mi to lepiej wytłumaczyć? Pozdrawiam. ~Zipporwhill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej-ho. Możesz chodzić po słodkich deskach, ale ostrożnie [delikatnie stąpać, nie skakać z wysokości] i z umiarem. Warto też co jakiś czas oderwać się lub zmienić miejsce – tutaj też zachować ostrożność.

      Usuń
  11. Przepraszam, czy aby dostać odznakę króliczka to trzeba przeżyć 10 map czy po prostu uczestniczyć w 10. Bo ja przeżyłam jakieś 5-7 a ją dostałam. Chyba, że o jakichś zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, pytanie.
    Otóż mam z zeszłego roku, title "cacao", a Ty tu napisałaś że za przeżycie 3 mapek jest ten title, i czy jest taka możliwość zeby dostać to title ale z gwiazdką? w sensie ze <>? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powinnaś dostać, chyba, że admistratorzy zapomnieli wprowadzić funkcje do tego eventu. Najwyżej pojawi się później gdy sobie przypomną.

      Usuń
  13. Nie dostałem title ''Cacao'' chociaż przeżyłem 3 mapki eventowe. (mam ten title z ostatniego roku nie powinienem dostać go z gwiazdką?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli odblokowałeś ten tytuł, a co do gwiazdek to zależny czy administratorzy nie zapomnieli o ich przyznawaniu.

      Usuń
    2. Ok dziękuje ;)

      Usuń
  14. mozna chodzić po czym sie da, zabija tylko kule, spadniecie z duzej wysokosci i przygniecenie deska

    OdpowiedzUsuń
  15. «Cake Face» - przeżyj 50 razy podczas mapki eventowej

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey mam pytanie czy mógłbym być adminem na tym blogu proszę wszystkie informacje bym Ci dołączył proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nowość! Tytuł Chicken (Kurczak) jest za 25 przeżyć! ~~Pozdrawiam Franeklel

    OdpowiedzUsuń
  18. Reszta tytułów to odpowiednio:
    «Cacao»: «Kakao»
    «Chocobunny»: «Czokozajączek»
    «Chocovore»: «Czokozjadacz»
    «Cocorico»: «Kukuryku»
    «Egg hunter»: «Tropiciel pisanek».

    ~Asmarwa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ja nie przetrwałam 10 mapek eventowych, tylko na nich byłam i umierałam w kilku, a i tak dostałam odznakę ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauważyłam, przy dwóch tytułach wstawiłeś/wstawiłaś po trzy pytajniki.
    «Czokozajączek»: Zbierz 3 jajek wielkanocnych.
    I jakbyś czasami nie wiedział(a), to zawsze możesz zajrzeć na http://pl.cheese.formice.com/titles#wielkanoc-2014 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tą stronę, ale mało przydatna jeśli chodzi o informacje dot. 'zdobywanie starych tytułów' (tych z ubiegłych eventów) – tam są uwzględnione tylko te tytuły, które zostały stworzone na potrzeby wydarzenia, a ich sposób zdobycia jest podany pierwotny.

      Co do tych dwóch tytułów, to najprawdopodobniej nie można zdobyć ich w tym roku... tak się jakoś utrwaliło w wielu źródłach.

      1. a) wstawiłem
      2. b) wiedział
      *BOY*

      Usuń
  21. Heh chciałam tylko powiedzieć że title czokozajączek jest zeszłorocznym title i dostawało się go za zbieranie jajek

    OdpowiedzUsuń

Napisz komentarz! Twoja wiadomość zostanie dodana po przeczytaniu jej przez mnie, zrobię to najszybciej jak tylko to możliwe.

Jeżeli chciałbyś skomentować ten post, a nie wiesz jak to zrobić, kliknij w banner z lewej strony bloga "Jak komentować – poradnik" lub skorzystaj z tego linku: http://tfmnow.blogspot.com/p/jak-komentowac.html

Nie zapomnij się ładnie podpisać! ^_^